Saturday, 23 February 2013

The Leopard Cape




I was wearing:
No name faux fur cashmere cape
Just Woman Turtleneck sweater
Gold tulipe necklace
Promod short Promod handbag Aldo over-knee sued boots
Mango sunnies
MAC Red Russian
Eng: Turkey is a dear country to my heart. I visited the country twice in 2007 2009. Yet, I thought that those times were not enought to explore the beauty of this amazing place. So, I decided to go back with a friend around christmas:)

Above the first part of the pictures taken during the trip!

Fr: La Turquie est un pays cher à mon coeur. J'ai déjà visité le pays deux fois avant en 2007 et 2009. Pourtant, j'ai toujours pensé que ces deux fois n'étaient pas suffisantes pour explorer la beauté de ce pays. Donc, j'ai décidé de revenir avec une copine vers noël:)

C'est la première partie des photos que j'ai prises!

21 comments:

Natalie's Style said...

you look fantastic!

Bouchra said...

Thank u dear!

Tofik said...

Très belle photos, en fait j'ai adoré ttes tes photos j'ai du mal à les classer

Bouchra said...

Merci ma chérie! Gros bisous

Vanda said...

Looking great my dear♥!!!!!

Bouchra said...

Thank u my lovely Vanda! Gros bisous.

vivalablonda said...

This cape is amazing, I have no words to describe it! Looks incredible, I love how you style it!


xx

Bouchra said...

muchas gracias sweetie :) Kiss

LyddieGal said...

beautiful cape - i adore leopard!
Chic on the Cheap

Bouchra said...

Thank u dear :)

Levi (tlnique) said...

Gorgeous! That cape is so beautiful :)

Enter my Daniel Wellington giveaway and win a watch of your own choice!
www.tlnique.blogspot.com

Bouchra said...

Okey Levi, I will and thank u:)

usra said...

<3 ur caape

usra said...

<3 the caaaape

Bouchra said...

Thank u sweetie ;)

TheMay Day said...

Just followed you back! Kisees, stay in touch! :*

http://the-may-day.blogspot.ro/

Stephanie said...

So cozy and chic!

http://www.fashionroll.com

Bouchra said...

Thank u sweetie!

Grace Simonetti said...

This is beautiful! I love your hair!

http://thelostheritage.blogspot.com/

Bouchra said...

Thank u Grace! I'm glad to have you on my blog :) kisses

Gaby de Modacapital said...

Hi!!!Ü
I really like your blog and your style,
I´m following you! :D
...maybe if you want, you could visit my blog too,
and if you like it, follow me back!
http://modacapital-blog.com
Kiss