Saturday, 14 June 2014

Des petits coeurs


Tidebuy Shirt HERE//Paradox lace skirt//Armel clogs//Koton clutch

Fr: Bonsoir mes chers amis! Je me battais toute la nuit pour poster ces photos mais la connexion a décidé autrement! De toute manière, vous les avez maintenant. Comme vous pouvez constater, je porte ma nouvelle chemise de Tidebuy avec ma jupe noire de dentelle et mes sabots comfortables. Vous aimez l'imprimé coeurs sur la chemise?
Je vous conseille vivement de consulter  Tidebuy   mesdames. Le site  comprend une grande sélection de Prêt-à-porter féminin!

N'hésitez pas à exprimer  vos opinions!

Je vous souhaite une très bonne semaine!

Bouchra

Eng: Good evening my lovely friends! I've been struggling the whole night to post that look, but internet decided not to let me make the post! Anyway, you have it now :-) As you can see, I'm wearing my new  red wine shirt with my black lace skirt and my comfortable clogs. Do you like the hearts print on the shirt?

Please, feel free to share your thoughts in the comments section.

Have a FABULOUS weekend all!

Xoxo

Bouchra

3 comments:

Elisa Bellino said...

Love this combo, adorable.
kiss
www.welovefashion.it

collected by Katja said...

So in love with your cute blouse, my dear! Perfect combined with a black lace skirt - cool style break <3 ...! - Kisses from Vienna,

Katja

www.collectedbykatja.com

Chahrazad said...

Lovee your blouse dear!

x
www.thecherryfactor.com