Sunday, 27 July 2014

M Pour Maxi


Gifted dress// c/o Tanus Design necklace//Ray Ban aviators HERE//Belbo ballerines
Eng: I think that most of us ladies agree that a maxi dress is one of The Summer Must-Wear! It's a feminine piece that can be worn with comfy flats for a walk to the beach (like me this afternoon ;-)) or high heels to attend a special soirée . The dress I'm wearing above is no brand, but it's definitely one of the most favorite maxi dresses in my closet. This brings out another characteristic of the maxi dress, which is affordability!

Have a fabulous Sunday ahead and thank you so much for your care and support!

You can follow me on Instagram as well!

Keep smiling :-)

Bouchra

 Fr:Je pense que nous sommes toutes d'accord que la robe maxi est l'une des pièces qui méritent d'être portées durant l'été! C'est une pièce féminine qui peut être portée avec des ballerines comfortables pour faire la marche à la plage (comme moi cet après-midi) ou avec des talons pour assister à une soirée spéciale. La robe que je porte sur les photos n'est pas de marque, mais je pourrais dire sans hesitation que c'est l'une de mes robes maxis les plus favories. Cela révéle un autre caractéristique de la robe maxi, qui est 

Je vous souhaite un très bon Dimanche et je vous remercie pour l'interet que vous portez à mon blog!

Vous pouvez me suivre sur Instagram aussi!

Gardez votre sourire :-)

Bouchra

4 comments:

Lola Antón said...

Se me muy cómodo, tono alegres, buena elección. un saludo.

francesca romana capizzi said...

OMG, this dress is fabulous, gorgeous prints!

collected by Katja said...

You're looking so amazing, my dear!! Totally in love with maxi dresses and skirts in summer, too <3 ...! Maybe you like my current look on my blog, wearing a maxi skirt :-) ... - Kisses from Vienna,

Katja

www.collectedbykatja.com

Tanus Designs said...

Looking GORGEOUS!