Monday, 29 May 2017

Blush lace


Ramadan karim my dear friends and readers! May it be the month of love, forgiveness and solidarity. In this blog post, Iam teamingup with one of my favorite denim brands to style the new collection. Iam absolutely talking about the one and only Meltin'Pot. The collection includes a variety of denim choices as you can see on the website. As far as Iam concerned, the denim Iam wearing in this post is my  absolute favorite. Actually, I ordered a smaller size by mistake. So, I was a little worry that it doesn't fit, but fortunately, it does! I opted to style it in a feminine way with my blush pink lace top and my nude shoes. I completed the look with my pochette Metis and my pink sunglasses.

How do you find this outfit?
Thank you  for reading Fashion Earthy Rainbows and keep smiling :)

Bouchra


Bonsoir mes chers amies et lectrices! Je vous souhaite un bon Ramadan avec tous les meilleurs vœux d'amour, de tolérance et de solidarité. comme vous savez, Meltin'Pot est l'une de mes marques de jeans les plus favoris! J'ai déjà collaboré avec la marque plusieurs fois depuis que j'ai commencé mon blog. Vous devriez jeter un coup d’œil sur la nouvelle collection car il y a beaucoup de choix. En ce qui me concerne; le jeans que je porte sur les photos est mon préféré . En fait, j'ai choisi une petite taille par erreur. Donc, j'étais un peu inquiète qu'il soit serré mais heureusement que ce n'était pas le cas.  J'ai opté de porter mon jeans d'une manière féminine avec mon blouson rose  et mes chaussures nudes. J'ai complété le look avec ma pochette Metis et mes lunettes de soleil en rose.

Comment trouvez-vous ce look?

Merci de votre lecture!

Gardez votre sourire :)

Bouchra


Zara shirt
Meltin'Pot jeans HERE
c/o Michael Kors watch
Aldo shoes
Louis Vuitton Pochette Metis
c/o Frameri sunglasses

1 comment:

Nancy's Fashion Style said...

Very elegant! The jeans looks very good on you!